ЯК ОБМІНЯТИ АБО ПОВЕРНУТИ ТОВАР, ЯКИЙ НЕ ПІДІЙШОВ, НЕ СПОДОБАВСЯ, ТОЩО?
Переконайтеся, будь ласка, що з моменту покупки пройшло не більше 14 днів, не рахуючи дня покупки.
Товар не має ознак використання і пошкоджень, в повній комплектації (як на момент придбання), збережено його товарний вигляд і всі споживчі властивості (товар включається, всі функції робочі)
Підготуйте, будь ласка, всі необхідні документи:
- Документ, що підтверджує покупку, виданий Продавцем (акт прийому-передачі / накладна / чек або інший документ виданий Продавцем, що засвідчує факт купівлі)
- Гарантійний талон
- Документ, що засвідчує особу
- Ідентифікаційний податковий код (ІПН)
- Банківську карту або актуальні реквізити карткового рахунку (в разі оплати покупки банківською картою)
Зверніться до продавця товару за адресою: місто Київ, вулиця Лисогірська 8 - магазин Сєват-Інструмент.
Товар, придбаний в інтернет-магазині СЄВАТ і отриманий у відділенні перевізника (наприклад, у відділенні Нової Пошти, Міст Експрес та ін.) - передзвоніть нам для уточнення деталей.
Ви можете повернути товар належної якості, який придбали в інтернет-магазині СЄВАТ, з метою повернення коштів або обміну на інший товар. Для цього надішліть, будь ласка, нам товар в повній комплектації через перевізника Нова Пошта.
Оплата пересилки здійснюэться за рахунок клієнта.
Для інформації: Стаття 9. Права споживача при придбанні товару належної якості Закон України «Про захист прав споживачів»