ЯК ОБМІНЯТИ АБО ПОВЕРНУТИ ТОВАР, ЯКИЙ НЕ ПІДІЙШОВ, НЕ СПОДОБАВСЯ, ТОЩО?

Переконайтеся, будь ласка, що з моменту покупки пройшло не більше 14 днів, не рахуючи дня покупки.

Товар не має ознак використання і пошкоджень, в повній комплектації (як на момент придбання), збережено його товарний вигляд і всі споживчі властивості (товар включається, всі функції робочі)

Підготуйте, будь ласка, всі необхідні документи:

  • Документ, що підтверджує покупку, виданий Продавцем (акт прийому-передачі / накладна / чек або інший документ виданий Продавцем, що засвідчує факт купівлі)
  • Гарантійний талон
  • Документ, що засвідчує особу
  • Ідентифікаційний податковий код (ІПН)
  • Банківську карту або актуальні реквізити карткового рахунку (в разі оплати покупки банківською картою)

Зверніться до продавця товару за адресою: місто Київ, вулиця Лисогірська 8 - магазин Сєват-Інструмент.

Товар, придбаний в інтернет-магазині СЄВАТ і отриманий у відділенні перевізника (наприклад, у відділенні Нової Пошти, Міст Експрес та ін.) - передзвоніть нам для уточнення деталей.

Ви можете повернути товар належної якості, який придбали в інтернет-магазині СЄВАТ, з метою обміну на інший товар або повернення коштів. Для цього надішліть, будь ласка, нам товар в повній комплектації через перевізника Нова Пошта

Для інформації: Стаття 9. Права споживача при придбанні товару належної якості Закон України «Про захист прав споживачів»

Закон Украины «О защите прав потребителей»