Кількість
|
Вартість
|
||
|
Вибронога Masalta EMR 70 H з японським двигуном Honda GX160 має тривалий термін експлуатації робочої різною за ступенем агресивності середовищі. Робота агрегату також ефективна при теплій або холодній температурі повітря. Інструмент затребуваний переважно на будівельних майданчиках. Використовується для початкового етапу будівництва облаштування фундаменту. Первісна стадія у вигляді трамбування піску, щебеню, піску повністю довіряється ручної машині. Агрегат допоможе домогтися високої щільності і однорідності сипучих матеріалів, за допомогою видалення повітряних зон. При ущільненні вологих складів відбувається видалення вологи, яка витісняється з нижніх шарів у верхні. Робота вібротрамбовки забезпечує міцність фундаменту і, як наслідок, висока якість стін, будівель, що будуються. Трамбовочное пристрій використовується не тільки на будівництві, але і дорожніми майстрами для ущільнення ям і траншей. Бензиновий агрегат добре зарекомендував себе при встановленні опор і бетонних стовпів, під час прокладання комунікацій. Невелика вага агрегату дозволяє його використовувати для укладання тротуарної плитки. Малий розмір трамбовочной основи стане в нагоді для роботи на невеликих майданчиках з обмеженим доступом. Бензиновий двигун забезпечує достатню мобільність, однієї заправки бака вистачає на кілька годин роботи на великому видаленні. Агрегат не має прив'язки до конкретного місця, тому легко може використовуватися в польових умовах. Просте управління і вельми скромне технічне обслуговування залучає численні ряди споживачів. У конструкції встановлений двигун внутрішнього згорання від неперевершеного виробника Honda. Торгова марка гарантує тривалий термін експлуатації, надійність і стабільність роботи. Мотор характерний низьким рівнем вібрації і звукового тиску. Конструктивні особливості камери згоряння дозволили істотно збільшити потужність двигуна і скоротити витрати паливної суміші. Повне згоряння бензину призвело до мінімальних викидів в навколишнє середовище відпрацьованих продуктів горіння. В якості ефективного охолодження використовується примусове повітряне охолодження, яке дозволяє підтримувати необхідний тепловий баланс. Запуск двигуна вібротрамбовки Masalta відбувається за допомогою витяжного троса. При низьких температурах повітря можна скористатися дросельною заслінкою, регулюючи її положення. Занижений рівень вібраційних коливань був досягнутий завдяки антивібраційним прокладкам, спеціальної системи кріплення, прогумованим подушок. Зменшення вібрації не тільки зменшило знос основних деталей, але і дозволяє істотно скоротити фізичне навантаження на руки оператора. Індикатор на редукторі відповідає за достатній рівень мастильного матеріалу в системі. У разі досягнення мінімально можливої кількості масла, захисна система не допустить запуску двигуна, а отже, агрегат уникне передчасної поломки.